HÍREKPORTRÉTÁRSALGÓAKTUÁLISFÓKUSZBANEGYHÁZVENDÉGSÉGBENSZUBJEKTÍVSZÍNESFesztiválÉLETMÓDAdatvédelemX
A BORSOD-ABAÚJ-ZEMPLÉN MEGYEI ÖNKORMÁNYZAT ONLINE KIADVÁNYA
hírek

Településmarketingről tanácskoztak

2019. január 17. (csütörtök) 16:50
Ma már nem kérdés, hogy a jó bornak is kell a cégér, a településeknek pedig a marketing, hogy vonzóvá váljanak a turisták számára. Településmarketing munkaértekezletet rendeztek csütörtökön a Megyeházán. A résztvevőket Török Dezső, a megyei közgyűlés elnöke köszöntötte.

2018-ban Marketingaktív megye díjat nyert el Miskolc és Kazincbarcika aktivitásának köszönhetően Borsod-Abaúj-Zemplén megye – elevenítette fel az elmúlt évi sikert a közgyűlés elnöke. Kiemelte, hogy a XXI. században a polgármestereknek, területfejlesztési szakembereknek is szükségük van marketing ismeretekre. A rendezvény mintegy gondolatébresztő számukra. (Úgy tűnik vették is a lapot, mert megtelt érdeklődővel a díszterem- a szerk.). S ha már szóba került a területfejlesztés megemlítette, hogy több sikeres pályázattal is hozzájárul a gazdaságfejlesztéshez, ennek egyike a „paktum”, amely a társrendezője a munkamegbeszélésnek.  Tevékenységükről a bazpaktum.hu internetes oldalon tájékozódhatnak.

Ezt követően dr. Piskóti István „marketing guru”, a Miskolci Egyetem intézet igazgatója tartott előadást a marketingről, ezen belül is település marketing sajátosságairól.   A lényeg összefoglalva: „jó helyet kell csinálni és megismertetni.”  Az igazgató után gyakorlati szakemberek szóltak konkrét témákról.

Vissza